Účinná spolupráce v týmu

Základní myšlenka semináře
V posledních letech lze sledovat, že společnosti po velkých investicích v oblasti výrobních a komunikačních technologií hledají další oblast, ve které lze získat výhodu před konkurencí. Touto oblastí se jednoznačně ukazuje být oblast spolupráce. Spolupráce mezi zákazníky a dodavateli, mezi odděleními a týmy, ale hlavně uvnitř týmů. Spolupráce s ostatními lidmi vyžaduje nejen osobní a odborné kompetence, ale také kompetence z oblasti sociální a metodické, které jsou společností Coverdale shrnovány jako procesní kompetence.
Tento trénink se zaměřuje právě na osvojení si schopností a dovedností metodické a sociální kompetence. Tohoto tréninku se nemusí účastnit pouze stávající kompletní týmy, i když to může být výhodou. Z tohoto tréniku odchází každý účastník týmovější a se schopností orientovat se v týmové práci a účelně ji podpořit. Každý z účastníků si odnáší poznatky ze sledování procesu, odhalování obtížných míst, ve kterých spolupráce vázne a stagnuje. Zároveň ale získává přehled o možnostech tuto spolupráci orientovat na cíl celého týmu, oddělení a společnosti a osvojí si nástroje, které k tomu může vhodně použít.
Chcete otevřený seminář vyzkoušet společně se svými kolegy? Rádi vám vyjdeme vstříc.
Zajímá vás téma tréninku, které aktuálně není v nabídce? Napište nám!
Bližší informace o náplni a průběhu seminářů zjistíte v záložce Trénink.