Techniky úspešného vyjednávání

Základní myšlenka semináře
V každodenní praxi musí každý z nás stále více vyjednávat, argumentovat a přesvědčovat - nejen se zákazníky a dodavateli, nýbrž i ve vlastní společnosti, například na rozhraních mezi projekty a línií, mezi zaměstnanci a vedoucími, mezi odděleními v pracovním procesu. Průběh a výsledek vyjednávání určuje budoucí úspěchy a má velký vliv na vztahy vyjednávajících partnerů.
Společnost Coverdale pracuje v oblasti vyjednávání podle principu „win – win“, vytvořeného na základě Harvard Negotiation Concept.
Do programu může být v případě potřeby zařazen příklad skupinového vyjednávání tak, jak k tomu skutečně v praxi dochází. Některé případy vyjednávání mohou pocházet obsahově z praxe pracovníků a tím je zajišťován maximální přenos poznatků ze semináře do praxe.
Chcete otevřený seminář vyzkoušet společně se svými kolegy? Rádi vám vyjdeme vstříc.
Zajímá vás téma tréninku, které aktuálně není v nabídce? Napište nám!
Bližší informace o náplni a průběhu seminářů zjistíte v záložce Trénink.